Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Polityczne RPG
#41
[Obrazek: 6218c7a4099e5d5cmed.jpg]


Zaklęcia:

1) Przyzwanie Mohera (koszt 7 punktów many)

Na pole walki przywołuje Moherowy Batalion Szturmowy

2) Absorpcja renty (koszt 4 punkty many; koszt permanentnego utrzymania - 3 punkty many na turę)

Dodaje 2 sztabki złota na turę (wszystkie babcie w okolicy tracą 2 sztabki złota).

3) Mistyczna taca

Twój przeciwnik musi oddać ci swoje sztabki złota. Co łaska, ale nie mniej niż 5 sztabek.

Zdolności:

1) Potęga Zakonu

Immunitet na działania podjęte przez Episkopat

2) Odpalenie Maybacha

Umożliwia szybkie przemieszczanie się. Tylko 50% szans na otrzymanie ciosu od wroga

3) Władca marionetek

Raz na 10 tur możesz przejąć kontrolę nad obcą jednostką

4) Bizmesmen

Wiesz co robić z bengą. Co 5 tur ilość zgromadzonych sztabek złota wzrasta o 10%

5) Drenaż zasobów

Potrafisz zmusić państwo, by dało ci pieniądze z podatków (+2 sztabki złota, raz na 5 tur)
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości